Vitaelife Pharma Omega 3 – preț, în cazul în care pentru a cumpăra, versiunea originală

[Total: 0    Average: 0/5]

Prieteni, Buna ziua!

Dacă citiți acest articol, probabil, te interesează subiectul tineretului, sănătate și frumusețe. Doriți să învețe unul dintre secretele cum să trăiască o lungă perioadă de timp și calitativ, în mod activ și vesel?

Cum de a avea o memorie minunat pentru a fi în măsură să rămână calm în orice situație critică și bucurați-vă de viață în fiecare zi, indiferent de ce?

Atunci citiți mai departe, răspunsul este în acest articol!

Vom vorbi despre ceea ce un polinesaturați acizi grași omega-3, ce sunt utile pentru sanatate si longevitate noastre, în cazul în care acestea sunt, si multe altele.

Am o mulțime de lucruri interesante pe această temă populară!

În acest articol, veți învăța:

Ce sunt acizii grași omega-3 – Informații generale

Acizi grași polinesaturați Omega-3 (PUFA), care protejează membranele celulare și organele interne de la daune.

Fără acești acizi nu pot fi funcționarea normală și completă a sistemului nervos, imunitar si cardiovasculare, este sinteza adecvata imposibil de tesut hormoni, prostaglandine, precum si metabolismul propriu de nutrienți esențiali (indispensabile).

În plus, inflamația suprima omega-3 în organism, pentru a îmbunătăți starea oaselor și a articulațiilor, ajuta să facă față turbulențelor emoționale fără consecințe pentru organism, „trage“, ne-a de la o stare de sindromul oboselii cronice.

Să ne gândim mai detaliat.

Cei mai importanți reprezentanți ai acizilor grași omega-3 (FA) este:

  1. Acid docosahexaenoic (DHA). Acest acid este o parte din materia cenușie a creierului nostru, in membranele celulelor din corpul nostru. În plus, DHA joaca un rol foarte important în timpul formării sistemului nervos al copilului.
  2. Acid eicosapentaenoic (EPA). Acest acid stimulează regenerarea membranelor celulare, normalizeaza mecanismele de transport de grasimi in sange, imbunatateste activitatea sistemului imunitar, îmbunătățește dizolvarea (absorbție) a grăsimilor în tractul digestiv, și de asemenea îmbunătățește puternic funcțiile antioxidante ale corpului nostru, care este extrem de important pentru sănătate bună, senzație de bine și aspect frumos de mai mulți ani.
  3. Acidul alfa-linolenic (ALA). Acest LCD ajută la depășirea stresului, lupta colesterol rau si a tensiunii arteriale, pentru a îmbunătăți calitatea sângelui, și va servi, de asemenea, ca ajutoarelor excelente in mentinerea o piele sanatoasa si frumoasa, parul lucios si unghii puternice. In plus, ea este „pietrele de temelie“ pentru sinteza acizilor grași eicosapentanoic și docosahexanoic în corpul nostru.

Grăsimile EPA și DHA conținut în țesuturile vieții marine.

Se crede că acestea sunt cele mai utile pentru organismul uman, din cauza organismul lor de asimilare nu are nevoie de o mulțime de enzime, în contrast cu planta alimente bogate în ALA.

Pe măsură ce lumea a aflat despre omega-3 – un fapt interesant

acizi grași polinesaturați omega-3 au fost descoperite ca urmare a unor oameni de știință de cercetare, care au fost interesați de nivelul perfect-stare bună de sănătate a eschimosilor și, mai ales faptul că există un număr mare de centenari.

Sa dovedit că secretul de sănătate și longevitate a inuiților constă în faptul că acestea sunt mănâncă, și anume, consumul de cantitati mari de alimente de pește.

Studii ale sângelui reprezentanților popoarelor nordice, a fost descoperit doi acizi grași naturali, numit acid eicosapentaenoic (EPA) si docosahexaenoic (DHA), cuprind substanța omega-3.

Proprietățile benefice ale acizilor grași omega-3

acizi grași polinesaturați omega-3 este esential pentru nutrienți noastre de sănătate și frumusețe, deoarece acestea servesc un număr considerabil de funcții:. Bioregulatoare, structurale și de stocare a energiei

Dacă luăm în considerare mai precis omega-3:

  • potențează sinteza hormonilor tisulare (eicosanoide), care participă la practic toate reacțiile biochimice din celulă.
  • Pentru a reduce concentrația de colesterol „rau“ din sange, prin urmare, scade riscul de ateroscleroză și infarct miocardic, accident vascular cerebral si in creier.
  • implicată în formarea celulelor germinale masculine, membranele neuronilor din creier si membranele retinei.
  • Regulate sinteza tuturor hormonilor din organism.
  • implicată în transportul de oxigen la nivelul tesuturilor.
  • Îmbunătățirea funcționării sistemului cardiovascular.
  • Regleaza metabolismul hormonului fericit (serotonina) care reduce stresul psiho-emoțional și o reducere a riscului de a dezvolta depresie.
  • Suport elasticitatea articulațiilor, reduce intensitatea durerii atunci când boala este artrita sau osteoartrita.
  • Sunt mare prevenirea apariției diabetului.
  • Reduce orice inflamatie in organism, prevenirea alergiilor și bolilor autoimune.
  • Creșterea funcțiilor cognitive ale creierului: memorie, atentie, capacitatea de a învăța rapid
  • .

  • Să contribuie la reducerea semnificativă a apetitului.
  • Îmbunătățirea stării generale a pielii.
  • Ei îmbunătăți imunitatea.
  • Cu activitatea fizică regulată poate ajuta la creșterea masei musculare și de a accelera, lăsând grăsime inutile.
  • creste in mod semnificativ rezistenta si tonusul muscular general.
  • Inhibă sinteza de cortizol. – un hormon de stres
  • Conține vitaminele A, D și E, care îmbunătățesc starea pielii, a spori viziune, reduce excitabilitatea nervoasa, pentru a îmbunătăți elasticitatea membranelor celulare si intareste tesutul osos.

Indicații pentru utilizare acizii grași omega-3

Luați în considerare principalele indicații pentru utilizare omega – 3 acizi grași:

  1. obezitatea de orice grad;
  2. boli cronice ale articulatiilor;
  3. tensiune arterială ridicată;
  4. diabet;
  5. deficitul de greutate corporală;
  6. boli vasculare ale creierului;
  7. psoriazis, eczeme ale pielii;
  8. nave;
  9. osteomielită;
  10. boli cardiovasculare (aritmii, ischemie, infarct miocardic);
  11. depresie;
  12. sindromul intestinului scurt;
  13. prevenirea tumorilor canceroase (în terapia complex).

Beneficiile de omega 3 pentru bărbați

Este cunoscut faptul că bărbații sunt mai predispuse la boli de inima decat femeile. atacuri de cord, accidente vasculare cerebrale, boli de inima, ateroscleroza ishemicheskoi … tuturor care suferă de aceste probleme. – și cei mai mulți bărbați

Din păcate, rata mortalității bărbaților cu aceste tulburări crește într-un ritm incredibil.

oamenii de știință americani susțin că aportul regulat de omega-3 va contribui la protejarea oamenilor puternici de boli ale inimii si vaselor de sange, si de a reduce cazurile de stop cardiac.

Conform studiilor, această protecție este de două ori mai mare in randul barbatilor care consuma acizi grași omega-3, spre deosebire de bărbați care nu consuma deloc sau consumă în cantități insuficiente și / sau neregulat.

Alte studii sugerează că mănâncă zilnic o cantitate suficienta de omega-3 poate reduce semnificativ riscul de cancer erectie.

Utilizare omega-3 pentru copii

acizi grași omega-3 joaca un rol foarte important în formarea sistemului nervos. sistemul imunitar și sistemul hormonal al copilului.

Atunci când alăptează, copilul devine omega-3 LCD cu lapte matern, cu toate acestea, 90% dintre femei în timpul alăptării, există o lipsă acută de acizi grași polinesaturați în organism și acesta este motivul pentru care copilul poate experimenta o insuficiență acută în omega-3.

simptomele de deficit de omega-3 din copilarie:

  • diateză, imunitate redusă și dermatita atopică;
  • performanțele academice reduse, concentrare slabă și memorie;
  • hiperactivitate;
  • uscăciunea pielii;
  • Simptomele alergice;
  • vedere încețoșată.

Regimul de dozare și dozare de omega-3 este determinată de medicul pediatru pe baza stării de sănătate a copilului!

Utilizarea omega-3 pentru femei

Având în vedere faptul că Pufas sunt responsabile de procesele metabolice din organism, elasticitatea membranelor celulare si functia creierului corespunzătoare, pentru fiecare femeie este important să se consume nu mai putin de 1000-1500 mg de pur omega-3 pe zi.

În caz de sarcină sau dacă orice boli cerință zilnică este crescută de 2 ori.

Cum utili omega-3 acizi grași pentru femei:

  • Reducerea dureri menstruale, a redus numărul de „bufeuri“ in timpul menopauzei, imbunatateste starea de spirit în „zile critice“, este un efect anti-inflamator.
  • Reduce anxietatea, imbunatateste starea de spirit.
  • Incetinește lasarea pielii si a ridurilor.
  • Împiedicat dezvoltarea osteoporozei, mai ales în timpul menopauzei.
  • Stabiliziruemost “hormonale valuri” în menopauză.
  • Consumul regulat de omega-3 la 30% reduce riscul focilor in san.
  • previne dezvoltarea trombozei, patologiilor cardiovasculare, tulburări metabolice, precum si reducerea simptomelor de disconfort in timpul menopauzei.

Este deosebit de important să se ia produsele care conțin omega-3, femeile supraponderale intenționează să rămână însărcinate, „stând“ pe o dieta, predispus la boli cardiovasculare.

Necesarul zilnic de omega-3

Pentru a menține sănătatea lor (adică, profilactic) o doză zilnică de EPA și DHA ar trebui să fie de 1000 mg.

Pentru scopuri terapeutice, doza zilnică este de 3000 mg de EPA și DHA.

Doza specificată este foarte condiționată, deoarece toate în mod individual și depinde de sex, vârstă, starea de sănătate inițială și regiunea de reședință, precum și nevoile.

De exemplu, în timpul sarcinii, menopauzei, atunci când faci culturism doza zilnică profilactic de omega-3 au crescut la 2500-3000 mg pentru creștere în greutate – până la 3000-3500 mg

.

În plus, nevoia de sanatoase grasimi omega-3 crește cu:

  • depresia și autoimune condiții;
  • în sezonul rece;
  • cu sport zilnic și foarte intens;
  • pentru ateroscleroză;
  • cu cancer;
  • amenințarea unui atac de cord sau accident vascular cerebral;
  • în copilărie și bătrânețe.

Pentru a crește biodisponibilitatea omega 3 doză zilnică trebuie divizată în trei doze, luați medicamentul în timpul sau imediat dupa masa, stors o cantitate mică de apă.

Suma minimă zilnică de LCD omega-3 necesare organismului, este de 650 mg.

Exces individului (TU PERSONALA nevoie) de dozare, în special pentru perioade lungi de timp este periculos:

  1. o scădere a tensiunii arteriale,
  2. disfuncții ale tractului digestiv,
  3. prin reducerea coagulării sângelui și (consecință) -. Hemoragii interne și externe

Pentru a menține durata de sănătate a cursului de tratament este de 3-4 luni. Frecvența tratamentului -. 1-2 ori pe an

Factorii care provoacă lipsa acută de omega 3 in organism

Factori cheie:

  • repaus alimentar prelungit;
  • o dietă dezechilibrată;
  • aderarea la diete stricte, în special a mono-dieta;
  • boli ale tractului digestiv.

Simptomele deficitului de omega-3

Este important să se monitorizeze starea lor și la cea mai mică simptome care provoacă suspiciuni, ceea ce sugerează că în organism există un deficit de omega-3, trebuie să luați măsuri!

Ce ar trebui să vizeze: sete constantă;

  • pielea uscata;
  • unghiile fragile;
  • pierderea părului;
  • mătreață;
  • depresie prelungite, apatie;
  • erupții alergice ale pielii din motive necunoscute;
  • violarea scaun (constipație).
  • dureri în articulații, mușchi și tendoane de origine necunoscută;
  • vindecare foarte lentă a rănilor, abraziuni și zgârieturi;
  • creșterea tensiunii arteriale;
  • deteriorarea memoriei și atenției;
  • slăbiciune fizică constantă, oboseală, pierderea eficienței;
  • întârzierea dezvoltării mintale la copii;
  • imunitate slabă, răceli frecvente.

Care conține omega-3 surse

Pentru a îmbunătăți fluxul de omega-3 în organism în două moduri:. Utilizarea produselor care conțin LCD omega-3 acizi grași și luând suplimente speciale

Opțiunea ideală este o combinație rezonabilă a celor două.

Având în vedere că grăsimile esențiale nu sunt sintetizate de microflorei intestinale, este important de a controla volumul de aportul zilnic.

Ce alimente contin omega-3 LCD?

  • Surse de omega-3 de origine animală: ficat de cod, icre roșii, icre negre, pește gras (somon, ton, macrou, păstrăv) și fructe de mare (creveți, crabi, scoici, stridii, etc.), desigur, ulei de pește
  • Surse de origine omega-3 vegetal:. Ulei de in, semințe de in, ulei de canola, ulei de nuci, quinoa, ulei de germeni de grâu, și ulei de muștar, nuci, avocado, seminte Chia, spanac, purslane, nuci pecan, migdale și alune

Este dovedit științific că omega-3 din uleiuri vegetale nu ca sănătoase, deoarece acestea conțin ALA, care servește ca punct de sprijin pentru DHA și TFE și peștii. – aceasta este de la DGK și EGK

Este important să se știe că compușii din grupa omega-3 sunt destul de ușor distruse sub influența soarelui, oxigen și temperaturi ridicate, astfel încât, pentru a umple nevoile zilnice ale organismului în grăsimi esențiale, este recomandabil să utilizeze sărat și pește murat, legume proaspete și fructe, ulei vegetal întâi presate la rece și nu nuci prăjite.

Pentru conservarea maximă a nutrienților din alimente care contin omega-3 păstra într-un loc rece într-un recipient închis ermetic.

Metoda de obținere a medicamentelor care conțin omega-3 LCD.

Astfel de preparate pentru adulți disponibile în capsule și în formă lichidă. Pentru copii mai mici -. Sub formă de siropuri, bomboane și tablete masticabile

Cum de a alege un medicament de calitate omega-3?

Necesitatea de a acorda o atenție deosebită pentru a alege un complex omega-3 care conține și cum să evite greșelile în alegerea dumneavoastră?

Aceasta este o sarcină importantă. Pentru a obține efectul maxim, produsul trebuie să fie de înaltă calitate!

Această întrebare este pentru mine, prieteni, a decis mult timp în urmă, aplicarea acestor recomandări, pe care le voi scrie mai jos și cu tine pentru a le distribui.

  1. Pentru a da prioritate acelor producători care s-au dovedit ca reputație și onest. Acestea ar trebui să fie pe piață de ani de zile!
  2. Este foarte important să se aleagă acele medicamente pe etichetă care indică conținutul specific al EPA și DHA în concentrație mare.
  3. Studiile arată că cea mai mare concentrație de EPA într-o capsulă, cu atât mai eficient suportă niveluri sănătoase de trigliceride.
  4. De droguri nu ar trebui în nici un caz, conține metale grele!
  5. Pentru a selecta acele medicamente care sunt produse pe cele mai moderne tehnologii, de exemplu, folosind tehnologia de extracție lichid supercritic, în care temperaturile scăzute aplicate. Rezultatul este un produs pur de concentrație mare. Temperatura scăzută în producția asigură menținerea integrității moleculare. Procesul de producție implică faptul că, în timpul prelucrării produsului este sub așa-numita „pătură de azot“, care asigură păstrarea prospețimea grăsimii pe tot parcursul procesului de fabricație, prevenind oxidarea acestuia.
  6. produs Uleiul de pește trebuie să fie sub formă de trigliceride.
  7. Pentru producția ar trebui să fie utilizat numai pește ecologic, care trebuie să fie confirmat de calitate a documentelor relevante.
  8. Pe ambalaj trebuie să fie „inviolabil“, adică o folie protectoare sub capac. Utilizarea medicamentului este posibilă doar în cazul în care o membrană de protecție nu este rupt.
  9. Foarte importantă autenticitatea produsului: atunci când achiziționează, pentru a alege produsele care au calitate standard GOED, GMP și diverse certificate
  10. .

  11. Una dintre cele mai importante documente care vorbesc despre calitatea produselor, sunt datele cercetărilor de laborator de produs pentru toxine. Niciodată nu ezitați să întrebați despre disponibilitatea unor astfel de documente de la vânzător de droguri!
  12. Intotdeauna uita-te cu atenție la termenul de valabilitate al produsului. Dacă vă aflați într-o situație care, la data de expirare totul este în regulă, dar gustul produsului proaspăt și nu rânced, indică faptul că medicamentul este stocat în mod necorespunzător.

Contraindicatiile acizi grași omega-3

contraindicațiile generale la aportul de omega-3 sunt: ​​

  • hipercalcemie (creșterea concentrației calciului în plasma din sânge);
  • intoleranță individuală;
  • hipertiroidie;
  • tuberculoză în faza sa activă.

Prieteni, am consumat omega-3. Eu iau aceste cursuri suplimentare, și, prin urmare, nu pot spune cu certitudine că funcționează!

În timp ce luați omega-3 organismul începe să lucreze mult mai bine mai consistent.

Pot spune cu siguranță că îmbunătățește semnificativ calitatea pielii, crește tonusul corpului și starea de spirit, așa că eu sunt convins că, pentru cei care doresc să îmbunătățească sănătatea și aspectul lor – omega-3 LCD va fi o soluție de mare!

Dacă acest articol a fost util, împărtăși cu prietenii tăi în social. rețele.

Toate cele bune, prieteni și vedeți!

Cu tine Alain, la revedere! Em>

Grupurile mele ÎNREGISTREAZĂ ÎN REȚELELE SOCIALE

Despre Tuulikki Tuomioja Articolele 89
"Dragomir Tomescu este o vârstă de 31 de ani, fostul aparat de ceai, care se bucură de rugăciune, podcasting și gastronomie. El este luminos și creativ, dar poate fi, de asemenea, foarte lacomi și un pic capricios. El este dependent de cumpărături, ceva ce prietenul său Celyn Nannie Greenwood a arătat când a fost de 17. Problema intensificat în 2008. Dragomir a pierdut două locuri de muncă, ca urmare a dependenței sale, în special: activist local și aparat de ceai. El este un britanic creștin care se definește ca fiind homosexual. A început să studieze filozofie, politică și economie la colegiu, dar niciodată nu a terminat cursul. El are o fobie severă de șoareci, și este obsedat de Frozen. Fizic, Dragomir este în formă bună. El este foarte inalt, cu pielea de măsline, păr ghimbir și ochii verzi. A crescut într-un cartier al clasei muncitoare. După ce a cunoscut niciodată cu adevărat părinții lui, el a fost crescut într-o serie de centre de plasament. El este în prezent singur. Cea mai recenta poveste de dragoste a fost cu un scriitor scenariu numit Derick Kelsey Hawkins, care a fost de 6 ani mai în vârstă decât el. S-au despartit pentru ca personalitatile lor puternice s-au ciocnit. Cel mai bun prieten Dragomir este un fost aparat de ceai numit Celyn Greenwood. Ei se inteleg bine cele mai multe ori. De asemenea, el se blochează în jurul cu Myrtle Sutherland și Bobbi Burton. Le place să apară în fundal pe televizor împreună."